1. Uw winkelwagen
Wanneer je een bestelling wilt plaatsen klik je op zonneschermdoek naar keuze.
Bij STAP 2 vul je de breedte en lengte maat van het door jou gewenste zonneschermdoek in waarna je, door op de button "Bereken je prijs" te klikken, de prijs van het doek te zien krijgt.
Hierna kan je kiezen voor de optie volant en/of doekpees door deze optie aan te vinken.
Als de door jou ingevulde gegevens juist zijn kan je op de groenen knop “Toevoegen aan winkelwagen” klikken en word het doek met eventuele gekozen opties toegevoegd aan de winkelwagen.
Vervolgens krijg je de keuze Verder winkelen of Afrekenen. Alle getoonde prijzen zijn inclusief BTW. Daarna kan je kiezen of je de bestelling wilt afhalen of laten verzenden.
2. Uw gegevens
Om de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren hebben wij adresgegevens nodig. De gegevens blijven strikt vertrouwelijk. Wanneer je jouw bestelling op een ander adres wilt laten bezorgen dan kan dit ook. Hiervoor vink je het vakje JA achter “Wilt u een ander afleveradres?” aan, en vervolgens krijg je de keuze om een ander afleveradres in te vullen. Vervolgens dien je akkoord te gaan met de algemene voorwaarden en klik je op “Naar betaalwijze”
3. Betaalwijze
In deze stap kan je kiezen hoe je de bestelling wilt betalen. Je kunt betalen middels, iDeal, Visa of Mastercard. Vergeet niet je bank te selecteren bij betaling via ideal.
4. Bestellen
Hier kan je nog een keer je gegevens en bestelling controleren. Wanneer dit allemaal akkoord is kan je de bestelling betalen en afronden door op “Bestelling plaatsen” te klikken.
5. Betalen en Afronden
Uw bestelling met de door jou gekozen betaalwijze is met succes betaald en afgerond.
BEVESTIGINGS E-MAIL
In de bevestigings e-mail die je ontvangt na het plaatsen van een bestelling staan de gegevens van uw bestelling. Deze mail wordt direct verzonden na het plaatsen van je bestelling. Na ontvangst van je betaling zal Zonneschermdoek deal over gaan tot verwerking van je bestelling.
- Niet ontvangen
Wanneer je de bevestigings e-mail niet hebt ontvangen dan zal de reden kunnen zijn dat het opgegeven e-mail adres niet correct is of het ligt aan de spamfilter (controleer de spam inbox).
Heb je verdere vragen over de bestelprocedure? Neem dan gerust contact met ons op.